Tuesday, 17 April 2012

Sesuatu yang tidak kita sedari.... Sebenarnya?

Salam semua... jumpa lagi kita hari ni kan... Hari yang agak memenatkan bagi Huraiyah. tapi bukan pasal penat yang Raiya nak ceritakan. Sebenarnya.... (saja nak buat suspen jer) hehe... Oklah Raiya just nak kongsikan beberapa informasi dengan korang...

Tadi lepas balik keje, Raiya kemas2lah buku2 & majalah lama.. sambil2 tu Raiya baca la sikit. Then... Raiya terbaca pasal sesuatu yang Raiya rasa agak menarik untuk dikongsi dengan korang sume..x ingatlah plak majalah apa tajuknya.... sorry! sebenarnya kadang2 kita langsung x terlintas difikiran kita...


  • Sekurang2nya ada 5 orang dalam dunia ni menyayangi kamu dengan sepenuh hati?
  • sekurang2nya ada 15 orang dalam dunia ni menyayangi kita dalam beberapa cara
  • sebab utama seseorang itu membenci kamu, adalah krn dia ingin jadi macam kamu
  • Setiap malam ada seseorang yang akan ingat kamu sebelum tidor
  • apabila kamu buat kesilapan ad hikmah disebaliknya
  • kalau bukan kerana kamu, seseorang itu tidak akan hidup bahagia
  • seseorang yang kamu tidak kenali, menyayangi kamu
  • bila kita fikir diri kita tdk ada peluang nak dapatkan sesuatu yang kita inginkan, mungkin kita tidak akan mendapatkannya, tapi jika kita percaya pada diri sendiri, lambat-laun kita akan mendapatnya
maklumat ini sekadar untuk renungan sahaja... sama ada betul atau tidak, kita sama2lah menilai sendiri. sama2 renungkannya. sekian tuk coretan kali ini. lain kali Raiyah update lagi. Harap korang sume x bosan dengan coretan Raiyah ni. sekian, bye bye...



No comments:

Post a Comment

boleh comment disini...