Saturday, 21 April 2012

Salam semua... hari ni nak update blog...

Dah brapa hari ni Huraiyah jadi cikgu sambilan. Hari ni jadi tukang kebun plak. tuk rumah sendiri lah. penat jugak. lama x buat keje luar ni terasa penatnya.  Lenguh tangan tebang dahan pokok yang dah dekat dengan rumah. Jap lagi nak jadi cikgu sambilan plak. tapi seronok juga. jadi cikgu BI dan akaun. Cewahhh! macamlah Huraiyah ni reti sangat BI kan. hehe... xdalah, x terorr pun BI ni. setakat ajar budak sekolah rendah boleh la.. dalam beberapa hari ni Huraiyah cuba tuk mencantikkan blog Huraiyah ni. Tapi x berapa nak menjadikan. banyak juga dah Blog yang Huraiyah baca & cuba ikut. ada yang menjadi, & ada yang x menjadi. salah Huraiyah sendiri lah coz x reti sangat pasal blog ni. tetiba je rasa nak buat blog. terus je buat. tengok orang buat cam seronok je, tu yang nak ikut gak tu. hehe. tapi x reti. masalah ni..... Risau plak dah. Takut orang singgah & x follow my blog ni. yelah x seindah nama. apapun Huraiyah akan cuba tuk mengindahkan blog ni. semoga korang semua x bosan dengan blog ni. Akan ku usaha untuk mengindahkan blog ni. seindah namanya (perasan je ni). sebenarnya dalam beberapa hari ni jugak Huraiyah tercari2 kerja. susah jugak nak minta kerja sekarang ni. banyak juga Huraiyah isi borang moga2 adalah yang tersangkut nanti. Banyak2lah berdoa. sebelum ni, dah banyak interbiu pegi, tapi x da pun yang sangkutnya. kalau blh nak yang tetap, tapi Huraiyah sedar kita ni x boleh nak memilih sangat kan actualy, keje sekarang pun dah ok dah. saja nak luaskan pengalaman. yang penting kita ni jangan cepat putus asa. usaha selagi termampu. kalau kita rasa kita ni susah, sebenarnya ada yang lebih susah lagi dari kita. hmmm k lah ni saja corat-coret tuk kali ni. lain kali ada yang menarik, Huraiyah bagitahu k. daaaaa

No comments:

Post a Comment

boleh comment disini...